South-East-Asia.reismee.nl

Phi Phi islands - Phang Nga

Ondanks dat de stapavond van gister vroegtijdig was afgelopen, was er toch echt wel een kater, jammer.. Gelukkig staat er een rustige dag op het programma, 14.00 boot naar Phuket en dan de bus naar Phang Nga. Kwart over 7 stoptte de bus en werd ons verteld dat we in Phang Nga waren en we er hier uit moesten. Het was een nogal verlaten gedeelte en we vroegen ons af of we goed zaten. Communicatie verliep erg stroef, we troffen niemand die fatsoenlijk engels sprak. Tot pick-up stopte en de bestuurder ons vroeg waar we naar toe wilden, we besloten hem ons naar Phang Nga bay te rijden en daar op zoek te gaan naar een overnachtingsplaats. De keuze viel erg tegen en de chauffeur probeerde ons op te lichten, wanneer we vroegen of ie ons nog een stukje verder wilde rijden. We liepen wel verder lieten we hem weten, waarna hij uiteindelijk toch voorstelde ons kosteloos naar een ander hotel te brengen. Daar zitten we nu dan, enigszins in de middle of nowhere, maar een prachtige kamer om kerstavond door te brengen.

Raa tree sá wát krap