1e kerstdag

Doordat we wakker worden op een kamer in the middle of nowhere, merken we deze ochtend weinig van kerst. Er zijn hier geen versieringen en verrassend genoeg ligt er ook geen sneeuw. We slapen uit vandaag, dit komt omdat het eten van gisteravond bij Klaas verkeerd is gevallen. We besparen jullie de details, maar om half 12 gingen we dan op weg naar Phang Nga town. De mensen hier hebben geen idee van afstanden (een bewussie), omderweg worden we namelijk meerdere keren aaangesproken dat het nog héél ver is en dat we beter een taxi, van hen uiteraard, kunnen nemen. We besluiten gewoon te blijven lopen en een uurtje later zijn we er al. We boeken een redelijke hotelkamer, voor een redelijk prijsje en gaan dan Phang Nga in voor boodschappen. We gaan al snel weer terug naar ons hotel, wat dit wel een heel andere 1e kerstdag maakt dan normaal, een erg rustige. Morgen doen we eerst een halve dag tour en reizen daarna naar Surat Thani, waar we met de boot naar Ko Samui gaan.

Pop gan mai wan prung nee