South-East-Asia.reismee.nl

Trekking door de jungle

Om half 8 checken we uit en lopen we richting het vertrekpunt van onze trekking. De eerste dag is de trekking, we komen langs 2 dorpjes in de bergen en passeren vele mooie uitzichten. Het is een vrij pittige wandeling met steile hellingen dwars door de jungle. We komen om 4 uur aan in het dorp waar we gaan overnachten. Eerst worden we om half 6 naar het view point gereden waar we de zonsondergang kunnen bewonderen. Het douchen is lekker basic, een emmer en that's it. Je moet goed oppassen of er niet al iemand aan het douchen is bij het tappunt, want je doucht in de openlucht zonder enige omheining. 's Avonds genieten we van een lokale maaltijd en gaan vroeg op bed. We worden gewaarschuwd dat om 2 uur de hanen beginnen te kraaien en de honden te vechten tot in de morgen. We zijn benieuwd..

Marian en Piet

Veel geluk en mooie reizen voor 2015 gewenst!
Wij volgen jullie nu ook! Geniet van jullie reis en wij genieten van jullie verhalen.groet uit Uitwellingerga!

Rika

Hé in Pai, ooit (20 jaar geleden) ook geweest! Leuk om te lezen, dat jullie vermoedelijk eenzelfde pad langs zijn gelopen. Steile bergen, sticky rice...het klinkt allemaal bekend in de oren. Ook al (oude) opium gerookt? haha. Wij werden 's nachts door de varkens uit de slaap gehouden, omdat ik de sticky rice door de kieren van de paalwoningvloer naar beneden had gedaan... Fijne reis verder en enjoy! xxx