South-East-Asia.reismee.nl

Vientiane

Om 9 uur, na snel nog even 4 sandwiches te hebben ingeslagen, vertrekken we naar Vientiane. De rit duurt 3,5 uur en rond lunchtijd komen we aan in Vientiane. We werken de sandwiches weg op straat, terwijl we lastig worden gevallen door een fanatieke verkoper die geen nee wil accepteren, en lopen dan richting centrum op zoek naar een guesthouse. Het wordt Niny backpackers, een super relaxed hostel. In Vientiane is qua bezichtingen weinig te vinden, we zijn er vooral omdat we ons visa voor vietnam willen aanvragen bij de ambassade, wat we dan maar meteen gaan doen. Vientiane heeft wel zat leuke restaurants, kroegen en terrasjes om even te zitten en 's avonds een markt met van alles en nog wat. We komen onze duitse vrienden ook weer tegen, die hier om dezelfde reden zijn als ons. Gaan slapen deze nacht wordt een hele uitdaging, één bed naast ons in het dorm ligt een man zo hard te snurken dat we denken dat het in Nederland te horen is. Welterusten!

Elora

Leuk om jullie verhalen/avonturen te lezen! Volgens mij hebben jullie een prachtige tijd, geniet er van! Veel liefs X