South-East-Asia.reismee.nl

Vertrek Nha Trang, aankomst Dalat

We vertrekken na één dag en nacht alweer uit Nha Trang en gaan verder naar Dalat. Na het ontbijt, weer hetzelfde adres als gisteren, vertrekken we om half 8 naar Dalat. Na een mooie busrit door de bergen, langs honderden kassen, koffieplantages en wijnvelden komen we rond 1 uur aan. Bij aankomst volgen we één van de hotelaanbieders die ons al stonden op te wachten. Een prima keus, we belanden in hotel Loc Binh. We hebben gelezen en tips gekregen dat je hier canyoning kan doen en we gaan op zoek naar een organisatie waarmee we dit morgen kunnen doen, We boeken de canyoning tour bij Highland Holiday tours, ze hebben een facebookpagina waar foto's van de tour op staan. Dalat staat bekend om z'n wijnen, aardbeien en bloemen en daar is dan ook genoeg van te vinden op straat en in de winkels. We brengen de dag door langs het meer middenin Dalat en verder verkennen we het plaatsje te voet.

ka

Moet erg voorzichtig zijn om niet ziek te worden

auke en diny

We genieten iedere keer weer van jullie belevenissen die hier via de mail binnen komen.Het zijn iedere keer weer leuke stukjes om te lezen,maar ja de killing fields dat zijn natuurlijk minder leuke dingen.
Het zal zeker indruk hebben gemaakt hoe het er toen des tijds aan toeging.
Maar jullie zullen de komende tijd vast nog vele mooie tegenkomen op jullie reis,geniet er maar goed van.