South-East-Asia.reismee.nl

Kalaw

We hebben vandaag de hele dag om door Kalaw te struinen. Helaas komen we erachter dat het niet een erg groot plaatsje is en er ook niet veel bijzonders is te bezien. Wel is het een uitdaging om wifi te vinden, nergens hebben ze connectie. We moeten toch echt even checken of airasia heeft gereageerd, want we willen graag weten of we zonder problemen naar Bali kunnen vliegen. Ergens op een heuvel bij een luxe hotel mogen we gebruik maken van hun wifi en zien we dat we helaas nog geen reactie hebben. Dan maar op naar de smile bar, het is warm er staat bijna geen wind dus tijd voor een verkoeling. De man die ons serveert is erg aardig en blijft ons voorzien van nieuwe chips. Hoe snel we het ook proberen op te eten binnen no time staat er weer een nieuw schaaltje, lekker hoor. De bus gaat pas om half 9, gelukkig is het railroad hotel zo aardig dat we mogen uitchecken wanneer we zelf willen. Om 8 uur doen we dat en lopen we naar de bushalte. De bus is een uur te laat, alleen maar beter. Uurtje later hier vandaan, uurtje later in Bagan. Half 4 in plaats van half 3 in de morgen. We zitten helemaal achter in de bus, waardoor we af en toe lekker heen weer stuiteren.