South-East-Asia.reismee.nl

Pangdandaran, surfen

Na het gezellige feestje van gisteravond begint de dag niet heel vroeg vandaag. Om 10 uur lopen we naar het strand en denken te gaan surfen. Het is alleen erg rustig op het strand en de golven lijken niet echt goed deze morgen. Dan maar even wandelen over het strand voor we weer terug gaan naar ons guesthouse. Hier brengen we de middag door en gaan aan het einde van de middag dan toch surfen. We doen dit to het donker wordt en gaan dan wat eten bij het bamboo cafe. Daarnz omkleden en op naar de pinautomaat, want we zijn bijna blut. In de indomart komen we Simone tegen en zij vraagt of ze mee mag lopen, natuurlijk kan dat. We lopen wat verder van de kust af door Pangandaran, pinnen snel en zoeken dan een plekje om te eten. Na een lekkere gado gado, chicken curry en bala bala gaan we weer naar het beach break cafe. Het is veel rustiger dan gisteren, alleen de 3 van de 6 andere toeristen van gisteren zitten er nu weer. We spelen een paar potjes kaarten, shithead en snap. Dit leren we van 3 Engelsen en het zijn erg leuke kaartspelletjes. Na een uurtje gaat iedereen naar huis, want de meesten voelen het feest van gisteren nog steeds. We lopen samen met een van de Engelse meisjes terug naar ons guesthouse.

Paul en Agaath

Klaas van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dit is eens wat anders dan een feestje in het Friese land. Vandaag nemen we er een op en vast ook wel as. zondag zoals we traditiegetrouw met de familie zeinstra Pasen vieren. Wij wensen jullie nog leuke dagen toe, want zoals wij, zijn jullie ook vast aan het aftellen. We genieten nog steeds van de mooie reisverhalen het geeft ons een kijkje in deze mooi wereld. Nog veel plezier en alvast een goed thuiskomst gewenst. Paul en Agaath